[PG] Gezocht tinker ruin Backfeed Mo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

[PG] Gezocht tinker ruin Backfeed Mo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 16:54

Begin Januari 2012 ging ik kijken naar een mooie zwart/witte tinker ruin. Hij stond toen net te koop op MP en het was net over de grens bij Rijsbergen/Zundert in Meer te Belgie. Hij stond toen bij Nederlandse mensen die waren erg vriendelijk en super gastvrij.Ik ben daar 2 keer geweest en helaas ging de koop voor mij niet door.

ik zal de tinker ruin beschrijven.

Zijn naam is Backfeed(s) Mo (geloof dat je het zo schreef) . was toen hij 3.5 jaar. en was rond de 1.48cm. Mooi zwart/wit bont getekend, echt een plaatje om te zien. Toen in de zomer van '12 was er wel een begin gemaakt met het zadel mak maken en hadden er een paar keer op gereden. Door zwagerschap van een van de bijrijder werd het weer stil gezet.

Ik hoop via OV hier meer te weten te komen over Backfeed Mo! Zijn er mensen die hem kennen? Dan hoor ik her graag.Of zit misschien de eigenaar hier ook op Bokt? Dan zal ik het leuk vinden om met de eigenaar in contact te komen. Ik wil graag weten hoe het nu met hem is.

Helaas heb ik geen foto van Backfeed mo.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-01-14 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:23

Omdat inmiddels duidelijk is wat er met dit paard gebeurd is gaat dit topic op slot.