Els_175 schreef:Indien ik een 2 paardstrailer koop, hoe kan ik dat paard leren om rustig te blijven en steun te zoeken aan de zijwand en niet aan het tussenschot. (Denk dat ze dat heeft gezocht en die niet vond en daardoor in paniek raakte)
Vrees dat dat laatste een illusie is. Ken er eigenlijk geen die als ze moeite hebben met een 2 paards ze leren steun te zoeken op de zijwand. Waarbij ik dan ook nog moet zeggen. Ik heb er 1 die steun zoekt op de zijwand, en ik kan je zeggen "dat is echt niet prettig" ik ben al bijna 2x verongelukt omdat madam op die zijwand ging hangen. Ik heb een camera in de trailer hangen, ik kan dus zien wat ze doen.
Die van mij heeft dus ook een voorkeur voor vrachtauto's. Was ze ook gewend omdat ik voorheen altijd met vrachtauto reed waarbij ze idd dwars op de rijrichting stonden.
Als ik jou was zou ik dus zeker niet een tweepaards kopen. Tenzij hihihi je gaat voor de Ifor waarin ze schuin kunnen staan. Dat zou mss wel kunnen helpen. Tis dat mijn eigen trailer nog te jong is om al in te ruilen, maar anders wist ik het wel.