ik heb dus echt een probleem als ik mijn schimmel wil afspuiten of even los laat staan rent hij weg het is een paard van 1.79 dus je houd hem dan ook niet, hij rent naar de wei ( staad geen hek voor word nu geen gebruik van gemaakt) daar gaat hij eten en je krijgt hem niet meer te pakken de eerste keer kon ik er wel om lachen maar nu word het wel echt vervelend dat ik niet eens rustig met hem kan lopen of hij rent al weg weet iemand hoe ik dit gedrag af kan leren?
hoop op goede raad!
ik zou wel even iets meer uitleg geven 4 jaar geleden begon ik hem te leasen ben toen na 2 jaar gestopt wegens omstandigheden nu 2 jaar later ben ik weer terug gekomen toen ik hem eerst leasde had hij nooit dit soort streken. hij heeft nu ook een andere bijrijder erbij voor 1 dag ik vraag me af of dit daardoor kan komen wil geen conclusies trekken maar misschien loopt hij over haar heen en wil die mij nu ook gewoon opnieuw uitproberen ik herken hem amper meer terug..
daarna had die wel een grote appel verdient en met stilstaan met poetsen gaat ook steeds beter jeej!