Die zijn is de 2e week van september! Ik hoop de eerste 2 weken van september te gaan. Als er nog plek is dan..... En misschien nog een paar dagen in het voorjaar maar dat is nog niet zeker.
Ik heb gelukkig ook de bevestiging binnen: van 31 augustus tot 14 september! Mijn man neemt nu ook een paard mee, hoeft ie zich niet meer half dood te trappen op zijn fiets door het mulle zand....
Gerritt
Geplaatst: 01-04-14 15:14
Ik ga samen met een kennis 3 en 4 mei naar de alberthoeve, ik neem mijn merrie mee en zij huurt de haflinger 2 dagen. lieve leuke mensen daar op de alberthoeve. Weet iemand hoever het is op de fiets vanaf de hoeve naar dichtstbijzijnde dorpje (waar je ook wijntjes kan drinken en lekker kan eten? )
gaat vast lukken, en wat nu valt, valt volgende week niet. zijn nu alleen nog even aan het kijken of er nog andere leuke activiteiten in de buurt zijn. jullie misschien nog voorstellen.
Ineke_Britt
Geplaatst: 20-08-14 13:16
Er is daar in de buurt toch een plas geopend voor paarden? Als er nu niet veel regen valt kun je daar misschien nat worden.
Ik ben vorige maand bij de nieuwe aangelegde plas geweest. Maar klein en al heel snel werd het diep. Geen reden voor mij om daar weer naar toe te gaan. Met de hond misschien maar niet met het paard meer.
eukje
Geplaatst: 24-08-14 11:48
Markt ergens in de omgeving, en een middagje naar divoza in Leek! Oud dorpje/museum in Orvelte... Dit jaar wil ik ook nog een keer naar kamp westerbork, erg indrukwekkend.
Als wij er zijn is ook het evenement paard en erfgoed. Verder wandelen en fietsen we ook nog met de hond.
Kijk bij de vvv in diever misschien wat er nog in de buurt is....
zijn inmiddels weer terug, hebben het prima naar ons zin gehad, spartelvijver viel inderdaad wat tegen. zijn dus ook maar even stiekum in het aekingermeer geweest. verders veel bos gezien natuurlijk.
en middagje appelscha, midgetgolf, en middagje diever.
volgend jaar gaan we er vast wel weer heen.
friesiszwart
Let op dat je helemaal niet meer in het Canadameer mag komen, ook niet na oktober simpel vanwege het fijt dat het hele gebied daar niet meer toegankelijk is voor paarden