[PG] Tygo Falabella 75-80 cm hoog

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EasterhusFRL

[PG] Tygo Falabella 75-80 cm hoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 14:58

Gezocht mijn oude pony Falabella Tygo.

Hij is grijs wildkleur, met aalstreep, zwarte beentjes, zwart hoofd, grote witte kol op zijn voorhoofd. 's Winters met zijn lange haar is hij heel lichtgrijs van kleur, bijna geel en zomers is hij heel donkergrijs. Hij heeft ontzettend lange manen en het opvallendste is dat hij twee blauwe ogen heeft. Hij is een hengst, of nu ondertussen al ruin. Hij is ongeveer 75 - 80 cm hoog. Hij is verkocht naar Oude Bildtzijl of -dijk dat weet ik niet meer precies, deze mensen gingen verhuizen en toen is hij doorverkocht. Ik zou graag willen weten waar hij nu staat en hoe het met hem gaat. Hij moet ondertussen al 10 jaar zijn, ik heb hem als veulen voor mijn 14e verjaardag gekregen. En ben nu 24 :D :P. Weet iemand waar hij staat, of van wie hij nu is? Ik hoor het graag!!

Ik heb nog foto's van toen hij 3 jaar was. Ik heb alleen geen idee hoe ik deze vanaf de pc op bokt moet krijgen.

Toch uitgevonden :D. Hier is een foto van Tygo in zijn wintervacht, toen hij 3 jaar was.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 18-01-14 16:54, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic een schopje geven.