lady62 schreef:Ja ik heb ook bij ome Co Vader gereden ik was toen een jaar of 12, 13
Ging met de trein naar Schagen en moest dan het hele eind lopen.
Dit had ik er graag voor over bij hem voor het eerst op een fries gereden daar was ik meteen klaar mee wat gaf dat beest hoog op.
Ik zie dat we van de zelfde leeftijd zijn en ik denk er ook nog wel eens aan terug.
Helaas heb ik ook geen foto's
Wat leuk!
Ja ik ging met de bus naar Schagen, samen met mijn oudere zus.
Ook wij moesten dat hele stuk naar die bus bij het station lopen, kan mij herinneren dat ik/wij wel met iemand (soms meerdere) altijd opliepen naar het station.
Was vaak rennen om op tijd te zijn, want het was om 6 uur de laatste bus naar Wieringerwerf toe.
De Fries daar hete Lorres.
Ja ik ben nu 53 jaar en ook ik denk nog vaak aan die tijd terug.
Ome co zijn vrouw die altijd in die dikke Jas met die grote tas voor haar buik de 5 gulden voor de rijlessen kwam innen.
Mijn hele zakgeld van die week ging erin zitten, gelukkig betaald mijn ouders de bus heen en weer en zo kon ik toch iedere week daarheen en paardrijden.
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik nu nog steeds paarden heb( kleintjes en één grote)
Jammer dat je ook geen foto's hebt, duimen dat er iemand zich meld die nog foto's heeft , zou zo gaaf zijn terug te kunnen blikken naar die paarden en die tijd.