Waar inschrijven voor de regiokampioenschappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

Waar inschrijven voor de regiokampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 21:00

Hallo bokkers /3

Ik mag dus naar de regiokampioenschappen (hoogste score: 199 & 190)
Alleen ik zou niet weten waar ik me zou kunnen inschrijven, ik weet wel dat ik naar stal groenendaal moet mailen, maar ik zou niet weten waar ik een inschrijf formulier vandaan zou kunnen toveren.
Ik woon in de provincie Utrecht en rijd mee in klasse B (pony's)

:wave:

callass

Re: Waar inschrijven voor de regiokampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:07

Even naar de site van jou regio zoeken daar staat alles op mail adressen waar het heen moet als het goed is ook een inschrijfformulier (dat is bij ons zo zuid-holland)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 21:20

callass schreef:
Even naar de site van jou regio zoeken daar staat alles op mail adressen waar het heen moet als het goed is ook een inschrijfformulier (dat is bij ons zo zuid-holland)

Ik heb het mail adres van de gene waar het naar toe moet, er staat alleen geen inschrijf formulier :n
Heb er net 1 van startlijsten gehaald, en verstuurd, en er bij gezet dat ik niet wist hoe het anders moest

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:01

Bij de paarden in Brabant moesten we melden bij de wedstrijdsecretaris van onze eigen kring, zij stuurde dan alle bevestigde starters door nar het regiobestuur. Wel moeten we op de dag zelf dan daar het startgeld betalen. Bij ons kunnen alleen de mensen die zich via de kringkampioenschappen geselecteerd hebben, meedoen maar ik weet dat dit niet in elke provincie zo werkt.
Ik zou dus navragen bij de wedstrijdsecretaris van je eigen kring.

Scum

Re: Waar inschrijven voor de regiokampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:38