Kort genoeg dat paard zich niet kan omdraaien en lang genoeg dat hij tegen de achterstang kan leunen. Heb een keer de fout gemaakt een jong paard heel kort te zetten, die ging hangen en onderuit omdat zijn kont geen steun vond tegen de achterstang.
Myca
Geplaatst: 16-01-14 23:25
Mijn paard staat zo smal dat hij zichzelf niet kan omdraaien. De achterklep gaat tot boven aan toe helemaal dicht, voor heeft hij een groot raam, opzij twee kleine raampjes dus de focus ligt naar voren. En... hij staat helemaal los.
Romeo15
Geplaatst: 16-01-14 23:40
Mijn pony staat ook helemaal los, met de reden dat ie echt alles zelf los maakt en als ik op de plaats van bestemming aankom meneer altijd los staat.. Van alles geprobeerd maar ook veiligheidssluitingen weet ie gewoon los te krijgen en als je de boel niet los krijgt doe je toch gewoon heel je halster af
hielkebro
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-14 15:15
hahahahaha @myca en @nancyyy6
bedankt voor de tips, vooral dat ie met de kont tegen de achterste stang aan moet kunnen, maar doen ze hun hoofd nooit onder de voorste stang ?
Laatst bijgewerkt door hielkebro op 18-01-14 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Paardje_2009
Geplaatst: 18-01-14 15:19
hielkebro schreef:
bedankt voor de tips, vooral dat ie met de kont tegen de achterste stang aan moet kunnen, maar doen ze de kop nooi onder de voorste stang ?
Nee! Paarden hebben geen kop ....
Myca
Geplaatst: 18-01-14 15:50
hielkebro schreef:
bedankt voor de tips, vooral dat ie met de kont tegen de achterste stang aan moet kunnen, maar doen ze de kop nooi onder de voorste stang ?
Nee hoor, dat gaat nooit passen. Daarvoor zitten de voor en de achterstang te dicht bij elkaar.
en als ze nu scheef gaan staan in de trailer ? diagonaal
Myca
Geplaatst: 18-01-14 15:57
hielkebro schreef:
en als ze nu scheef gaan staan in de trailer ? diagonaal
Dat kan bij mij ook niet, daarvoor is zijn plek te smal. Hij kan wel een beetje schuin staan, maar niet genoeg om zijn hoofd onder de voorstang te krijgen.