As Zondag mijn B Debuut, nu toch nog wat vragen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BlijeRuiter

As Zondag mijn B Debuut, nu toch nog wat vragen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 20:02

Hoi medebokkers,
Zondag is het dan echt zover, mijn eerste B proef!
Nu ik wat topics aan het lezen ben heb ik ineens het idee dat ik van alles ben vergeten!
Ik ben lid van een vereniging, en heb mijn KNHS Startpas aangevraagd. Hier heb ik al een 'bevestingsmail' van ontvangen. Ook sta ik op de voorlopige startlijst voor as Zondag, alleen heb geen combinatienummer of startpas, wat moet ik dan meenemen? En wat moet ik allemaal inleveren bij het secetariaat? Ik ben heeeel zenuwachtig, hebben jullie misschien tips? Bedankt!

Kaitlyn

Re: As Zondag mijn B Debuut, nu toch nog wat vragen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:05

Zorg dat je je startpas en het paspoort van je paard mee hebt (en geld om te betalen!). Het is mij nog nooit gebeurd dat ik mijn startpas of het paspoort heb moeten laten zien, maar heb het wel altijd bij me voor de zekerheid.
Jij hebt nog geen startpas, heb je al wel een mail van je aanmelding gekregen? Anders morgen even je vereniging bellen of zij het combinatienummer al voor je hebben. Dan kun je dat laten zien mocht er om gevraagd worden en die in ieder geval naar de vereniging mailen waar je gaat starten.

Succes zondag!

BlijeRuiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 20:08

@Kaitlyn, Super, dankjewel! Ik start op de vereniging waar ik ook lid van ben, dus opzich zouden ze alles moeten hebben? Is alleen de bevestigingsmail ook genoeg?

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:14

In die bevestigingsmail staat daar je informatie allemaal op?

Wel handig dat je op de vereniging start waar je ook lid van bent, lijkt mij dat het dan goed moet komen! :j Anders voor de zekerheid even bellen vanavond of morgen?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 01:07

Als je even inlogt op mijnknhs kun je je combinatienummer zo opzoeken, als de startpas aangevraagd is staat hij er al tussen. Dit nummer is nodig voor de verwerking van de resultaten. Ik zou er niet vanuit gaan dat de vereniging dit voor je opzoekt, vaak zijn het wedstrijdsecretariaat en algemeen secretariaat verschillende mensen. Nieuwe combinaties staan ook nog vaak niet in het concoursprogramma en dan moet het combinatienummer dus echt handmatig worden ingevuld.

Startpas meenemen als je hem dit weekend al in huis hebt (daar staat combinatienummer ook op). Verder natuurlijk paspoort van het paard mee. Zijn de entingen correct?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 01:11

In je bevestigings mail kan je gegevens vinden en anders zoals Gomir zegt even inloggen op mijnKNHS en controleren.
Copy van je bevestigings mail maar nemen is heel praktisch.
Nummers moet je bij controle kunnen overleggen, secretariaat hoeft die niet voor je op te zoeken.

Verder wordt hier gezegd, paspoort nooit naar gevraagd..
Hier in de regio wel en was laatst ergens waar op een gewone wedstrijd speciaal een afgezant van de KNHS alle paspoorten van alle starters ging controleren op gegevens (had ook chipreader bij zich voor geval dat) en uiteraard moeten je entingen kloppen.
(dus je basis enting correct en daarop volgend elk jaar binnen het jaar netjes weer geent, geen gaten in entgeschiedenis en alle entingen voorzien van stempel en handtekening en stickertje etc etc. zie regelement)

BlijeRuiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 09:28

Bedankt iedereen, alleen het opzoeken van mijn combinatienummer lukt niet, kan het nergens vinden.. Ik zal zo even naar de KNHS bellen want wil het wel graag in orde hebben voor het weekend..

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:48

Vraag anders even bij het secretariaat van je eigen vereniging. Als zij je hebben aangemeld hebben zij ook al direct je combinatienr gekregen.
Als je dat meeneemt of even doorgeeft via de mail aan de wedstrijd komt alles wel goed.
Voor de indoors valt het vaak wel mee maar controleer in je paspoort of je entingen goed zijn en kijk ook even goed of de basisenting er wel goed instaat.
alvast heel veel succes gewenst.

Weilanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 13:43

Ik geloof dat alles wel gezegd is behalve dan dat je niet moet vergeten om je eigen paard mee te nemen ;-)

Veel succes! en natuurlijk ook veel plezier! :D

BlijeRuiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-14 19:56

Dankjulliewel! :)

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:59

In de bevestigingsmail staat ook je combinatie nummer.
Er staat iets van :
Omschrijving
Startpas ( pony of paard ) 2014 / nummer +2 letters

Dit nummer bestaat uit 6 cijfers. De eerste letter verwijst naar je paard.
En de 2e letter naar je eigen achternaam.

Hoop dat je hem zo kan vinden. Succes!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:02

bij iedere wedstrijd echt je paspoort mee nemen,
want ik weet dat ze dit veel strenger willen controleren,
vooral de grotere wedstrijden een kennis van ons word daar heen gestuurd met zijn chiplezer (weet de goede naam niet haha).
en wie geen paspoort mee heeft mag niet starten