Ik ben sinds vandaag lid geworden van de KNHS. Ik had al een account aangemaakt gister en kreeg vandaag mail dat dat account nu automatisch is gekoppeld aan mijn lidmaatschap bij een vereniging en de KNHS.
Dus maar even aan de slag gegaan met mijn KNHS, maar jemig. Ik vind het maar lastig hoor.
Na 5 pogingen om mijn Haflinger als paard op te geven is het me eindelijk gelukt. Was wel even vervelend aangezien ik haar ouders niet in de database kon vinden? (Star Hf.K.105 en een merrie waarvan ik weet dat ze uitgebracht is) Dus handmatig de gegevens ingevoerd.
Toen het dus uiteindelijk gelukt was even gekeken (laden duurde ook weer een hele lange tijd) en staat er dat de ouders onbekend zijn?

Met als geboortedatum 10-10-2000, levensnummer 9 en 99, en type Rijpaard. (Terwijl het toch echt pony's zijn?)
Vervolgens wil ik even kijken hoe dat startkaart aanvragen werkt. Dus ik klik op startkaart aanvragen. Vervolgens kan ik alleen kiezen uit startkaarten voor Paarden, terwijl ik wel degelijk een pony heb en gewoon 15 jaar ben.
Oftewel, het lukt niet helemaal. Iemand die me wil helpen?
Ik bedoel dat er staat 'paard registreren' en dat heb ik gedaan. Vervolgens kon ik kiezen uit Paard of Pony en ik heb Pony gekozen. Er staat nu onder 'Dier type' dan ook Pony, dus dat klopt naar mijn idee.