Enkele maanden geleden kocht ik in een gulle bui een Animo rijbroek (spijkerstofkleur met die fijne ribbels) voor € 230,00
Nu enkele maande later is de onderkant gewoon doorgesleten en zit er aan beide kanten op het zitvlak een grote scheur en achterkant knie is hij ook bijna door.
Nu voel ik me niet geroepen om weer zoveel geld voor een rijbroek uit te geven die het maar zo kort houd.
Wie weet een rijbroek die ook net zo fijn zit, met rubberen ribbels o.i.d. of wat qua vorm gelijkwaardig is alleen voor een normale prijs???
Leonieke
Geplaatst: 13-01-14 12:03
Misschien is de Equiline X-Grip broek wat voor jou?
Is het geen optie om terug te gaan naar de winkel/webshop waar je deze broek gekocht hebt? Ik vind een levensduur van enkele maanden voor een rijbroek onacceptabel, al helemaal als hij zoveel heeft gekost. Misschien heb je wel net een slecht exemplaar gekocht en is het op te lossen door een nieuw exemplaar te ontvangen.
ja kjan in ieder geval altijd het probleem even voorleggen bij we winkel. mischien doen ze er bij jou niets aaan, maar help je anderen met het zelfde probleem!
Leonieke
Geplaatst: 13-01-14 19:52
moonshine88 schreef:
Ja ik wilde al terug bij de kleine slijtplek maar ik ben de bon kwijtgeraakt in de verhuizing. Dus heb ik r maar vanaf gezien.
Als je hem online hebt gekocht heb je misschien online nog een order bevestiging?
Ik heb een QHP ... Nooit eerder gehad maar moet zeggen ... Super broekie .... Zit lekker en blijft mooi. Extra grip door een suède zitvlak. Echt een aanrader ....
4horsenl
Geplaatst: 13-01-14 19:59
moonshine88 schreef:
Ja ik wilde al terug bij de kleine slijtplek maar ik ben de bon kwijtgeraakt in de verhuizing. Dus heb ik r maar vanaf gezien.
Sta je niet in het klantenbestand? Ik neem aan dat ze zo kunnen achterhalen wanneer jij de rijbroek gekocht hebt. Voor zo'n bedrag mag je toch wel kwaliteit verwachten van je rijbroek.