Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mrie schreef:Ja het oefenen is het probleem niet, de trailers zijn te klein!!!!
kleinvosje schreef:mrie schreef:Ja het oefenen is het probleem niet, de trailers zijn te klein!!!!
Uit jouw woorden maak ik op dat hij achteruit dendert zodra hij de stang voelt. Dat heeft in mijn ogen te maken met meer oefenen, hij heeft te accepteren dat die stang daar zit. Als dat betekent dat hij echt opgesloten staat tussen de stangen, dan is dat zo. Hij heeft niet naar achteren te denderen.
Lara_Silver schreef:kleinvosje schreef:
Uit jouw woorden maak ik op dat hij achteruit dendert zodra hij de stang voelt. Dat heeft in mijn ogen te maken met meer oefenen, hij heeft te accepteren dat die stang daar zit. Als dat betekent dat hij echt opgesloten staat tussen de stangen, dan is dat zo. Hij heeft niet naar achteren te denderen.
Want je kunt een paard echt leren een instinctmatige reactie te negeren die vanzelf komt opzetten als hij met zijn borst tegen een voorstang staat, met zijn kont tegen een stand in een hokkie dat ook nog eens hartstikke laag is. Kortom helemaal opgesloten. Logisch...