Ik vraag me af of je dan wel de goede maat koop, want mijn ervaring is dat paardrijbroeken altijd wel strak vallen Misschien kun je eens bij endurancebroeken kijken, die zijn wat meer "legging achtig" dan de reguliere broeken. De stof is wel anders, daar moet je van houden (gladder).
Of even laten adviseren, aantal broeken passen en dan kan je altijd nog ergens anders kopen. Ik ben zelf lang en slang en vind de broeken ( sorry als ik het verkeerd schrijf) van het merk Esperado fijn.
Ik heb ook damesmaat 34/36 maar in mijn rijbroeken heb ik 176 omdat ze anders niet bij mijn benen aansluiten. Ook kinderbroeken zijn er in goede merken en pasvormen.
Misschien heb je wat aan mijn website. Een overzicht van rijbroeken van meerdere ruitersport zaken in Nederland. Kun je daar wat broeken uitzoeken en dan gaan passen bij de winkel. Of bestellen via hun webshop.
Koop je wel de goede maten dan? Rijbroeken horen strak om je kont te zitten, en bij mij zitten ze ook best strak.
naomixo
Geplaatst: 10-01-14 21:14
Ik heb ook altijd strakke rijbroeken, als ze ook maar een beetje los zitten bij mijn benen of kont erger ik me er dood aan.. haha. Als ik jou was zou ik wat broeken van verschillende merken proberen. Elk merk valt anders. Succes!