Ik heb nog nooit eerder een trektocht gemaakt met mn paard, wel lange buitenritten, maar de bedoeling is lekker veel stappen en draven, af en toe een rustig galopje, in rustig tempo lekker genieten en tussendoor ook rusten, het aantal dagen en kilometers kan in onderling overleg, andere paardenrassen maakt me niet zoveel uit, maar het moet geen race-avontuur worden. Het hoeven niet persé westernruiters te zijn die mee willen rijden. Mijn gedachten gaan uit om vanuit Oudenbosch door de Rucphense Hei te rijden, daar zouden we kunnen afspreken als anderen daar willen aansluiten, achter het Trappistenklooster langs door het Panhoefbos, misschien overnachten op de Menmoerhoeve indien mogelijk. De volgende dag (bv door het Mastbos, langs de Mark) binnendoor richting Chaam, overnachten bv op natuurcamping 't Beekdal (daar eventueel een dag extra rijden en daarna terug), of eventueel nog door de Chaamse Bossen richting Alphen, overnachten op natuurcamping Landgoed de Hoevens en dan weer een leuke route terug. Maar andere ideeën zijn welkom. Het tijdstip kan in onderling overleg.