[PG] 4 jarige Welsh Zweetvos Binky

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Innuendo17

[PG] 4 jarige Welsh Zweetvos Binky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 02:10

Een pony die bij mij in de buurt staat heeft een paar jaar geleden een veulen gekregen, genaamd Binky. Het is een zweetvos van ongeveer 1.25 met mooie lange manen. Volgens mij is het een welsh, maar ik weet het niet zeker. Hij heeft een brede bles en vier sokken, die vrij hoog zijn. De officiële naam van hem en zijn moeder weet ik niet, maar de roepnaam van zijn moeder is Nellie. Heel vaag heb ik ergens gehoord dat zijn vader een schimmel welsh is, maar ook dat weet ik niet zeker. Hij zou nu ongeveer 4 jaar zijn, en is vorig jaar verkocht. Toen hij nog bij zijn moeder stond was het een hengst, maar het zou kunnen dat het nu een ruin is. Hij is geboren op 16 juni (als dat op een of andere manier belangrijk zou kunnen zijn xD). Waarschijnlijk is hij ergens in de buurt van Voorthuizen/Barneveld verkocht. Hij is best lief, maar hij deed zodra hij wat groter was erg dominant tegenover zijn moeder. Bijvoorbeeld; Als ik met een appeltje of wortels langs hun weiland kwam, kwam Binky meteen aanrennen en als Nellie erbij kwam duwde hij haar weg. Ook hapte hij als hij zijn zin niet kreeg. Ondanks dat mis ik hem wel, en ik vraag me af waar hij nu is.

Alvast bedankt :)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-01-14 02:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd