Ik ben nu al heel lang op zoek naar polo laarzen maar van een goeie kwaliteit. Omdat ik in de meeste merken niet in hun maattabel pas moet ik ze op maat laten maken maar dan vindt ik ze te duur.(zoals bij petrie) Mijn maten zijn; Voetmaat 38 Kuitmaat 33 Hoogte 46.5
Lipica Ik heb kuitmaat 30,5 / 31cm , hoogte 47 en maat 38. Ga deze volgende maand laten aanmeten, ik ken het probleem.
smurffie
Geplaatst: 05-01-14 20:25
cavallo heeft meerdere maten die bij jou in de buurt komen, misschien kun je even gaan passen in een winkel met veel voorraad? De niro misschien maar waarschijnlijk is dat boven jou prijsklasse.
Dankje allemaal voor de reacties! De Niro had ik zelf ook op het oog maar de winkels bij mij in de buurt (België ) hebben er niet echt veel op voorraad om te passen en bestellen duurt ook lang en als je ze dan niet op maat laat maken moet je ze nemen.
Nu ben ik inderdaad voor lipica aan het kijken maar vind niet direct iemand in de buurt die deze heeft of op maat laat maken.
Dus nu ben ik aan het kijken naar mensen die laarzen van een goede kwaliteit op maat maken maar dan niet van een merk en dit is veel goedkoper heb ik al gezien omdat je dan niet voor de naam van het merk betaald maar ben nu nog mensen aan het zoeken die ervaring hebben met mensen die dit in België rond de buurt van Brussel doen.
Cl oo ts in Willebroek heeft ook verschillende modellen van De Niro. Ik heb de mijne, ook het polomodel, er op maat laten maken en ik ben er heel tevreden van.