[PG] Mijn eerste liefde Anoesja, NRPS schimmel 18 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tanky

[PG] Mijn eerste liefde Anoesja, NRPS schimmel 18 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 17:18

Acht jaar lang ben ik de trotse eigenaar geweest van de liefste pony ter wereld, mijn Anoesja! Zij is een nakomeling van Azmiraff en opgenomen in het NRPS stamboek. Ze is geboren in 1996 en nu dus alweer 18 jaar oud.
Na jarenlang genoten te hebben van haar, heb ik haar helaas moeten verkopen toen ik 18 jaar oud was. Ik ging studeren en had geen tijd meer voor haar. Met veel pijn in mijn hart heb ik haar verkocht aan een meisje uit Schijndel, het was liefde op het eerste gezicht. Opa, oma, vader, moeder én dochter sloten haar meteen in hun harten, dus ik verkocht haar met een gerust hart.
Ik heb altijd contact onderhouden met de eigenaren, ze is zelfs nog drie keer bij mij 'op vakantie' geweest, toen de nieuwe eigenaren zelf op vakantie waren. Fantastisch!
Helaas heb ik het laatste jaar weinig contact gehad vanwege drukte met school en werk. Nu probeerde ik laatst opnieuw contact te zoeken, maar helaas geen gehoor.. Later hoorde ik via via dat haar nieuwe baasje gestopt is met rijden.
Mijn hart brak. Omdat ik geen contact meer krijg met de eigenaren, vrees ik dat ze verkocht is. Ik hoop van harte dat iemand mij kan vertellen hoe het met haar gaat, want ik mis mijn meisje tot op de dag van vandaag nog steeds.
Ik zou het heerlijk vinden om haar weer te kunnen zien, maar ik begrijp het ook als de huidige eigenaren hier niet van gediend zijn.

Hieronder wat foto's van Anoesja. Ze is 1.45 hoog, waarschijnlijk een vliegenschimmel (aangezien dat regelmatig veranderd naarmate ze ouder worden) en haar rechteroog is een maanoog. Ze houdt van vies worden en zou het liefst een schoothondje zijn. Anoesja is een echte dressuur pony en snapt het principe van springen niet zo goed. Ze is 110% bomproof.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het met haar gaat en mij eventueel meer informatie kan en mag geven over waar ze nu is.

Afbeelding

Afbeelding

Avalon2506

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 16:57

Ze is nu bij mij

Tanky

Re: [PG] Mijn eerste liefde Anoesja, NRPS schimmel 18 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-14 17:04

Echt?! Wauw, had niet verwacht hier nog een reactie te krijgen! Hoe lang heb je haar nu, hoe gaat het met haar? Ik ben zo benieuwd hoe jij haar vindt en naar jullie ervaringen samen!

Avalon2506

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 17:07

Heey Jaa ik ben heel blij met baar het is echt zoon schatje! je mag altijd een keertje naar haar komen kijken ik had al een maand geleden bijna een berichtje verstuurd maar volgens mij is er toen iets mis gegaan. Ik stuur mijn nummer wel privé dan kun jij me een apje sturen ;)

Lvdg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 17:09

PB!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:55

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal off-topic berichten verwijderd die via de pb moeten gaan omdat het geen informatie bevat over het paard waar Ts naar op zoek is.