nu moet deze geheel vervangen worden en eigenlijk wil ik dan meteen een gietvloer erbij
wie weet waar ik dit het beste kan doen en dan ook graag waar de osten het laagste zijn?
alvast bedankt voor jullie reacties
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
missanous schreef:zoals de titel al zegt heb ik de bodem verrot van de trailer
nu moet deze geheel vervangen worden en eigenlijk wil ik dan meteen een gietvloer erbij
wie weet waar ik dit het beste kan doen en dan ook graag waar de osten het laagste zijn?
alvast bedankt voor jullie reacties

rumay schreef:Ieder zijn ding hoor maar om iedere keer na gebruik de mat eruit! pfoeh een aardige klus.
Ben blij dat ie van mij goed verlijmd is en goed afgekit indien nodig en uitvegen en desnoods emmertje water er doorheen klaar.
Ben ook zuinig op mijn trailer hoor maar gemak vind ik ook belangrijk
ikke schreef:rumay schreef:Ieder zijn ding hoor maar om iedere keer na gebruik de mat eruit! pfoeh een aardige klus.
Ben blij dat ie van mij goed verlijmd is en goed afgekit indien nodig en uitvegen en desnoods emmertje water er doorheen klaar.
Ben ook zuinig op mijn trailer hoor maar gemak vind ik ook belangrijk
Welnee, twee minuten werk; stelt echt niks voor. Wat er gevaarlijk is aan losse matten: de onkunde van de chauffeur........