[PG]Mirka, kleine zwarte pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jappiepappie

[PG]Mirka, kleine zwarte pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 13:00

Hoiii!

Ik zoek een kleine zwarte pony. Ze heet Mirka en stond bij mij op de manege. Toen de manege ging sluiten is Mirka met nog wat andere pony's van de manege verkocht aan een manege in Tilburg.
Mirka heeft een tijdje daar gestaan en heeft volgens mij ook een andere naamgekregen in Tilburg maar die naam weet ik helaas niet.
Ik weet wel dat Mirka erg veel bokte en volgens mij ook sommige mensen heeft gebeten en daarom is ze verkocht aan een handelaar.
Nu zeggen sommige mensen dat Mirka nu niet meer leeft maar ik heb de hoop erin dat iemand(misschien wel iemand van bokt) haar heeft gezien of weet hoe het met haar gaat of waar ze is.

Ik hoop dat jullie reageren en misschien weten waar ze is!

Dit zijn 2 foto's van Mirka.
Afbeelding
Afbeelding

Doeii xx Myy
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 05-01-14 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt

konijnte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 22:28

Hoi,

Ik ging wel is mee met een vriendinnetje naar paardrijles bij Gijsbrecht Aan de Amstel.
Daardoor weet ik dus welke pony Mira is.
Ik zag deze pony laats op Marktplaats voorbij komen.
Ik herkende de pony meteen aangezien ik hem meerdere keren gezien heb op de manege.
In de advertentie stond dat hij Mirka heet. Ik denk dus dat hij nog steeds de zelfde naam heeft en dus nog leeft.
Net heb ik me rot gezocht om te kijken of ik de advertentie nog terug kon vinden.
Dat is me niet gelukt. Wel zag ik nog een foto op Google en die verwees naar de advertentie waar ik het over heb. De advertentie is helaas verwijderd. Ik denk dat de pony verkocht is.
Hier is een linkje naar de foto. Ik hoop dat het je er wat aan hebt.
https://www.google.nl/search?hl=nl&site ... 3B147%3B98

Dit zijn enkele van de foto's die bij de advertentie stonden. Ik kon er jammer genoeg niet meer vinden dan deze.

Afbeelding

Afbeelding

Succes met de zoektocht!

Met vriendelijke groet,

Renske Zeldenrijk