Sinds een maand of 7 verhuist van privestal naar manege alles is vlot en goed verlopen, mits het winter is staat mijn hafie op stal het ligt super modderig buiten. Als ik bij haar kom en ik wil ze eerst wat aandacht en liefde geven daarna wil ik naar de auto om mijn grief te halen dus ik doe de stal terug open om naar de auto te gaan ik draai me om,om de stal dicht te doen staat ze ineens op haar achterbenen. Nu doet ze dit bijna altijd dus er waren mensen die zeiden dat ik haar daarvoor moest straffen, ik dit geprobeerd maar integendeel het werkt niet, dus probeer ik haar nu wat te negeren het lukt nog steeds niet, vandaag ga ik bij haar om salukes te zeggen je kent dat wel e ik sta in hare stal ik wil die deur opendoen ik kijk nog eens naar haar en ze staat weer op haar achterbenen, mijn hart klopte tot in mijn keel, ik weet echt gene raad meer..... Ik weet wel dat ze vroeger een gewone stal had op die privestal en sinds kort staat ze in een ponystal.dit deed ze vroeger echt niet. En persoonlijk vind ik ook dat die stal te klein is voor haar het is juist de grote van een kleine paard dus het is niet dat ze een pony is. Help me aub met mijn paardje ik zit er zo mee in