Gister mn 1e selectie toch maar gereden, al zat ik 's avonds wel met 39 graden koorts

Maarja, zaterdag al mn spulletjes al in orde gemaakt en Dancer gevlochten. Dus gistermorgen om 8 uur ging mn wekker. Doet mn moeder de deur open (k was al ziek) : hoe gaat het?
Ik: KNUDDE!!
Mam: zal ik afbellen?
Ik: NO WAY!! k rij echt wel, tis selectie hoor

wij naar de pony's en gevoerd. Dancer van stal gehaald, die moest ik als 1e starten in de L2 C. Klaargemaakt en op weg (snotter snotter van mij

Wij daarheen, Dancer opgezadelt (sjeeezzzzus t leek wel een pony die een half jaar niet gereden was, zo gek als ze was met opzadelen

Ik erop, en toen.... was ze rustig:? haha, ik losgereden, ze liep echt super!!! het meisje dat voor mij moest was inmiddels bezig met haar proef. Dus ik denk: nog even de puntjes op de i zetten en vierkant halthouden
Nou wat er toen allemaal gebeurde weet ik niet hoor

Toch de ring in, en ze liep weer zoals daarvoor

Punten waren er al snel, dus gauw kijken. Ik had de proef van Anne gezien, erg netjes en ik dacht echt dat ze mij eraf gereden had. Haar punten zag ik als 1e, 166... toen wist ik zeker dat ze me eraf gereden had ... NIET DUS

Met Dancer heb ik nu 10 winstpunten, dus ik mag M1!!! ga ik dus na de selecties indoor ook doen he

Weer naar huis gegaan, Dancer verzorgd en op stal gezet en Boas gepakt en gevlochten. Ook weer daarheen, de kantine in want ik had nog een half uur voordat ik los moest rijden. Komt mn moeder, zegt ze: je hebt er nog maar 4 voor je!!
Dus ik balen, gauw Boas gepakt en opgezadelt, gelukkig heb ik met hem niet zoveel tijd nodig.
En ja hoor.. gaan ze koffie drinken

Ring in, en Boas deed mien toch idioot op dat ene wit-rode balkje!! Gelukkig was de jury bij mij minder chaggerijnig als bij Laura

Moest ik middendraf, dus ik denk, oohh dat kan wel wat meer, geef wat extra been... VROOEEEEM galop .. balen natuurlijk! daar had ik uiteindelijk ook een 3 voor, maar goed.
Toen aanspringen in de linkergalop. K weet nie wat er mis ging, maar ik belandde in de rechtergalop. En toen ging alles heel snel, nog binnen 1 seconde! Ik wist dat Boas een changement kon, en ik kan dat nou ook want dat heb ik van Grand Slam (ex-grandprix paard) geleerd. Dus ik : hup changementje (haha in de L1)
mja, dat leverde me een 5 op .. dus had ik geluk
Eindresultaat: gedeelt 2e met 165 punten!!! Samen met Laura, Pasha hier op bokt!! haha echt grappig gewoon!!
Dus ik ben echt supertevreden
Helaas dit keer geen foto's

Groetjes van een supertrotse Shanna