Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), bleek ik maat 56 te hebben en toen heb ik de cap besteld. Cap kwam een paar dagen geleden binnen, neem hem morgen nog even mee om aan mijn instructrice te laten zien denk ik, heb op internet gekeken wanneer een cap precies goed hoort te zitten en heb onthouden wat er bij de ruitersportzaak is gezegd. Ik denk dat de cap goed zit, maar wil het altijd toch even nog laten checken door iemand die er verstand van heeft. Sammylover schreef:Ik ben eerst naar een ruitersportzaak gegaan, uitgelegd dat ik een cap wou hebben die zij niet verkochten, een aantal caps gepast die vergelijkbaar waren met de cap die ik wou (alleen een veel hoger prijskaartje), bleek ik maat 56 te hebben en toen heb ik de cap besteld. Cap kwam een paar dagen geleden binnen, neem hem morgen nog even mee om aan mijn instructrice te laten zien denk ik, heb op internet gekeken wanneer een cap precies goed hoort te zitten en heb onthouden wat er bij de ruitersportzaak is gezegd. Ik denk dat de cap goed zit, maar wil het altijd toch even nog laten checken door iemand die er verstand van heeft.

Arc_En_Ciel schreef:Cap op internet bestellen is uberhaupt niet erg handig.
Het komt regelmatig voor dat ze er niet heel zorgvuldig mee omgaan, als er mee is gesmeten heb je dus een cap op je hoofd die eigenlijk al niet eens meer zo nieuw is
Bovendien ken je de maten dan ook niet inderdaad. Elke cap valt anders.
Kirsha schreef:Arc_En_Ciel schreef:Cap op internet bestellen is uberhaupt niet erg handig.
Het komt regelmatig voor dat ze er niet heel zorgvuldig mee omgaan, als er mee is gesmeten heb je dus een cap op je hoofd die eigenlijk al niet eens meer zo nieuw is
Bovendien ken je de maten dan ook niet inderdaad. Elke cap valt anders.
Zullen we ons dan maar niet afvragen of dat niet gebeurt in het distributiecentrum van Divoza/Epplejeck/waar dan ook
maargoed, dat zal wat minder zijn dan op de post denk ik.
Arc_En_Ciel schreef:Kirsha schreef:Zullen we ons dan maar niet afvragen of dat niet gebeurt in het distributiecentrum van Divoza/Epplejeck/waar dan ook
Oké daar heb je een puntmaargoed, dat zal wat minder zijn dan op de post denk ik.