Na 4 jaar wil ik toch nogsteeds de hoop niet opgeven dus is mij aangeraden hier een topic te openen.
Ruim 4 jaar geleden heb ik Odessa gekocht. Odessa was haar officiële naam, wij hebben haar omgedoopt naar Jalindra.
Ze was +- 12 toen ze bij ons kwam en 16 toen ze overleed. Ze was ongeveer 1.53m groot.
Jalindra was een mooie zwarte merrie met een witte bles en 2 hoge witten voeten achteraan. Ze was een zwaar gebouwde merrie.

Toen ze bij ons kwam was ze moddervet en kende ze niets van dressuur, ze waggelde wat over de hoefslag maar had ook niks evenwicht. Wij vermoeden dat ze voor de kar heeft gestaan, omdat ze ook hoge knieactie's vertoonde.
Ik ben 4 jaar lang op een laag pitje opzoek geweest naar haar eigenaar. We wisten dat ze uit Nederland kwam, al haar inentingen stonden namelijk ingeschreven in Sneek. Ik heb enkele mensen uit Sneek gesproken maar niemand van hen kende haar.
Jammerlijk genoeg is Jalindra vorig jaar augustus ingeslapen na een zware strijd tegen artrose en hoefbevangenheid. Sindsdien ben ik weer actiever aan het zoeken naar haar fokker/vorige eigenaar.

Jalindra sprong ook enorm graag. Ik ben ook een springruiter dus dat klikte enorm goed. Zij is mijn leermeester geweest en door haar sta ik nu zover in de sport.
http://i44.tinypic.com/29ckkdc.jpg
Ik zoek haar eigenaar niet voor verwijten of wat dan ook, maar ik zou het zo leuk vinden mocht ik oude foto's van haar kunnen terugvinden, veulenfoto's en gewoon kunnen horen hoe ze toen was. Het zou mij en mijn moeder wel kunnen helpen met het verwerken aangezien we er beide nog wel last van hebben.
Kan iemand me helpen?