Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan neem ik twee halstertouwen mee. Om een extra halstertouw mee te nemen is inderdaad niet zo moeilijk DaisyDarling
Maar ik vind dat je wel een punt hebt; Hoe draaien ze als ze vast staan? Ookal is het aan is touw.. Ik neem in ieder geval twee touwen mee. Er gaat iemand mee die er verstand van heeft, dus die zal wel weten hoe en wat. 
PowerReiner schreef:Ik zou hem nooit aan 2 kanten vast zetten met ketting.
Bij paniek hebben ze een halstertouw zo stuk, kettingen duidelijk niet. Om die reden vind ik het al link om aan 1 ketting vast te zetten, laat staan 2.
Bij het transport dat ik meegemaakt heb deden we ze altijd aan 1 halstertouw, en nooit problemen gehad, zowel niet in een 1 paards, 1,5 paards of 2 paards trailer.
Daarnaast begrijp ik de toegevoegde waarde van een 2e touw niet, zoals hierboven staat zouden ze om kunnen draaien met als ze aan 1 touw vast staan, hoe dan? Dan moet het touw wel een lang zijn volgens mij.
hannah2312 schreef:Oke, dat las ik verkeerdMaar ik vind dat je wel een punt hebt; Hoe draaien ze als ze vast staan? Ookal is het aan is touw.. Ik neem in ieder geval twee touwen mee. Er gaat iemand mee die er verstand van heeft, dus die zal wel weten hoe en wat.
little_king schreef:PowerReiner schreef:Ik zou hem nooit aan 2 kanten vast zetten met ketting.
Bij paniek hebben ze een halstertouw zo stuk, kettingen duidelijk niet. Om die reden vind ik het al link om aan 1 ketting vast te zetten, laat staan 2.
Bij het transport dat ik meegemaakt heb deden we ze altijd aan 1 halstertouw, en nooit problemen gehad, zowel niet in een 1 paards, 1,5 paards of 2 paards trailer.
Daarnaast begrijp ik de toegevoegde waarde van een 2e touw niet, zoals hierboven staat zouden ze om kunnen draaien met als ze aan 1 touw vast staan, hoe dan? Dan moet het touw wel een lang zijn volgens mij.
In paniek heb je een touw ook niet zo stuk.
ketting met paniek haak is dan net zo goed.
Touw wordt inderdaad vaak te lang gelaten , frutten er zelf aan wat met 1 touw kan bij 2 niet en raakt los en dan gaat het paard inderdaad om proberen te draaien.