rijbroeken voor heren altijd wijd???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dorothea

rijbroeken voor heren altijd wijd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 22:37

We zaten ons vanavond stomtoevallig af te vragen waarom mannen altijd wijde rijbroeken dragen, en vrouwen strakke. Onze eerste gedachte was: zodat je hun boeltje niet ziet zitten, maar deze gedachte werd al snel afgedaan als onzin want: wielrenners dragen strakke broeken...en wat te denken van bijvoorbeeld van die kleine zwembroekjes bij zwemmers. Iemand enig idee? :) :D

essie_blue

Re: rijbroeken voor heren altijd wijd???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 22:39

Ik vind het er simpelweg niet uit zien, als het zo strak zit :')
Vind het zelf trouwens ook fijner als de broek iets losser zit.. Anders trekt het zo op het paard.
Mannen zullen het ook wel fijner vinden :+

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:46

mmm tja misschien hebben mannen dunnere benen :') ? ik vind een lossere broek zelf ook wel fijner

Voske1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 13:16

Ik (als man zijnde) draag ook gewoon strakke rijbroeken en de meeste mannen in mijn omgeving doen dat gewoon.

4horsenl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 20:31

Verschilt ook wel weer per merk/model denk ik. Als je bijvoorbeeld een Animo Milow of een Cavallo Carlo bekijkt. Dat zijn mooie strakke heren rijbroeken. Als je het dan weer vergelijkt met bijvoorbeeld een Harry's Horse heren rijbroek. Die zitten allemaal veel losser. Lijkt mij niet fijn rijden zo'n losse broek. Maar dat zal per persoon vast verschillen :-)