Vanochtend in alle vroegte maar een keer van tevoren Nappie aan de lingeerlijn gedaan en hem flink laten uitrazen

Toen op naar de wedstrijd, allemaal heel makkelijk te vinden en goed aangegeven. Tijdens het melden bij het secretariaat werd ik gelijk welkom geheten en er werd me vertele ddat ze blij waren met nog een Lipizzaner in de pool (er rijden er nu 4 mee) Daarna gauw Nappie opgezadeld en lekker gaan losrijden. Nou meneer was echt verschrikkelijk braaf (gisteren in tranen van hem afgestapt omdat hij na 1,5 uur nog niet normaal de bak rond te rijden was

Toen de bak in, wat een heerlijke bak zeg! Heb een hele fijne proef gereden alleen reageerde Nappie op het terug naar DRAF gesproken door d voorlezer eigenlijk meteen wat dus niet de bedoeling was (hij vond dat ie het goed had verstaan, was alleen nog een halve volte verder deze overgang

Maar voor het tweede proefje afgesproken dat ze niet meer het woord DRAF en GALOP zou uitspreken, eigenlijk geen duidelijke afspraak gemaakt wat ze dan wel zou zeggen................. Dat heb ik geweten: "Tussen A en K in de 3e versnelling" (GALOP!) en tussen B en M terugschakelen"

Ben dus naar huis gegaan met 2 mooie rozetten en een heel mooi bordje met een barok paardenhoofd erop. Al met al een hele leuke dag! Bedankt Richtje, Leone, Kim en Herman voor de support, Papa bedankt voor het rijden van de trailer en de sponsoring en Lunatic bedankt voor het voorlezen, jullie hebben er echt een gezellige dag van gemaakt