Ik was verbaast over wat ik eergisteren hoorde toen ik na mijn werk nog even in de bak ging rijden.
Op mijn manage staat naast de bak een oude keet staan waar we bij regen even kunnen schuilen of bijkletsen.
Ik ga vaak na mijn werk direct door naar mijn paard en dan kleed ik altijd even snel om in dat hok, er zitten meestal toch alleen maar vrouwen
Omdat het heel fris was besloot ik om mijn dikke panty aan te houden onder mijn rijbroek. Elke beetjes helpen toch? Toen kreeg ik direct commentaar van twee (oudere) dames dat dat niet goed is voor je bloedsomloop tijdens het rijden en dat je huid dan niet goed kan ademen! Hebben jullie dat ooit gehoord? Ik draag in de winter altijd laagjes panty's of maillots onder mijn broek, anders vries ik van mijn paard
Weet niet of het slecht is... Misschien omdat het strakker zit dus dat het dan een beetje knelt of zo?
en verder 3 hemden, thermo shirt, trui,vest, vest, jas en handschoenen. ook dubbele sokken. dan is het nog te overleven... zou er niks aan kunnen bedenken wat er slecht aan is... juist het warm houden lijkt mij goed. 
.