Maat herenrijbroek

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NoTrouble

Maat herenrijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 10:27

Hallo,
Ik heb de zoekmachine al geprobeerd maar ik kwam niets tegen wat antwoord geeft op mijn vraag. Dus ik hoop dat jullie kunnen helpen. Als er wel al een topic is met dezelfde vraag dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Ik zoek een rijbroek voor een man. Maar ik heb geen idee welke maat ik moet hebben. Hij is lang (1.87) en erg slank. Ik geloof dat hij breedtemaat 32 heeft in spijkerbroeken. Het is voor een kadootje dus ik kan het ook niet echt gaan vragen.

Ik wordt niks wijs uit die herenmaten, dus als iemand daar wat over weet; graag.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Thank you for your love

Princesj

Re: Maat herenrijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:26

Ik denk dat je richting 48/50 moet denken in herenmaten, maar ik ben wel bang dat deze aan de korte kant is. Mijn vriend is 1.78, en daarbij komen de broeken van Eurostar net op zijn enkel.

Roos J (Heinse 354 x Piter 312),Nougy OX (Nougatin x Karnaval) & Gulonia (Biscayo x Wolfgang)

Roos J. B+11, L1 + 11, L2 +10, M1 +10 M2+10, Z1+11, Z2+1 :-)
Gulonia B+11, L1+7 :-)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 12:29

Ik denk dat je beter samen met de desbetreffende man een broek kunt gaan kopen. het zou knullig zijn als er een broek uit het pakje komt die totaal niet past en hij misschien helemaal niet lekker vind zitten!
Kun je niet een waardebon geven van een ruitersportzaak en dat in een leuke cadeau verpakking doen?

Hamont

Re: Maat herenrijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:37

Gewoon gaan passen, of even wat webshops mailen misschien?

Op zoek naar een nieuw scheerapparaat voor je paard? Kijk dan hier: ~http://scheermachines.com~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie