Ik ben op zoek naar een goedkope, fijne winterdeken mét hals, bij voorkeur een grote, losse hals.
Ik heb de Harry's Horse Thor gespot met een fijne grote hals etc. en deze lijkt me wel fijn voor mijn merrie, €75 inclusief verzenden. Enkel weet ik niet wat jullie ervaringen met deze dekens zijn of dat jullie nog andere goede dekens weten met een leuke kleur/mooi motief?
Mijn budget voor een winterdeken + hals (!!!) is ongeveer €100 inclusief verzenden, dit is mij eigenlijk al te veel, maar wat moet dat moet. De deken moet 300 à 400 grams zijn (de hals dus ook!) en in maat 195.
Het is namelijk de bedoeling dat de pony deze winter zo veel mogelijk buiten komt met droog weer en sneeuw (en dus vorst), bij regen staat ze binnen ivm geen schuilstal en het verpesten van de weide.
Ik ken lang niet alle site's en aanbiedingen en gezien ik weet dat jullie altijd up to date zijn...
Ik kén overigens de Nika dekens, hiervan vind ik de kleur niet leuk en deze zien ook niet zo fijn uit als de Thor. Ook heb ik Divoza, Agradi, Horze, goedkopendekens etc. nagekeken.
Groetjes,