ervaringen Eurostar Alina jas?

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dems75

ervaringen Eurostar Alina jas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 08:41

Graag zou ik willen weten of er al mensen zijn die deze jas hebben? Even voor de duidelijkheid: ik ben een verschrikkelijke koukleum en was op zoek naar een warme, langere jas voor het rijden. Ik zag dat ze bij de EJ de jas in de aanbieding hebben momenteel …vandaar mijn vraag.
Wie oh wie?

het gaat om deze jas:
Afbeelding

If it's not an icelandic, it's just a horse

itsmi

Re: ervaringen Eurostar Alina jas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 08:44

Ziet er wel warm uit...Maar ik vind het alsnog veel geld!
Ik heb gewoon bij de Scapino een ski jack gekocht van nog geen 50 euro in de aanbieding,en ik heb het nooit meer koud gehad! Koukleum ten top,maar met die jas niet. Goedkopere oplossing, en ook makkelijker mee te rijden omdat die wat minder lang is.

BopjeBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 08:47

Ik heb hem in het zwart (vorige winter gekocht), maar draag hem nog niet op stal maar als gewone jas. Fijne jas, zeker enorm warm. Vind alleen de buitenstof vrij dun, en die komt ook soms wel eens tussen de rits te zitten. Maar deze jas had wel alle dingen die ik zocht en de prijs was ook nog te doen. Vind het geen jas om intensief mee te rijden eerlijk gezegd dan heb ik liever een kortere, maar wel lekker om warm te blijven met stalwerkzaamheden.

Bo 08.06.2000 Ids 300 x Teunis 332 * L1+3
Syb 05.06.2013 Wolfert 467 x Maeije 440

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 08:50

Het punt is….ik heb een skijack (van Protest) en die is, gek genoeg, warm genoeg bij het skieen, maar dus net te paard. Ik heb echt een langere jas nodig. VAndaar….

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 08:53

Ik heb hem vorige maand gekocht, maar voorlopig weer terug op de hanger want...veel te warm!!!
Ik vermoed dat deze jas een ongekend succes gaat worden bij temperaturen vanaf -10!
Dus als jij jezelf beschrijft als echte koukleum, dan kan ik je de jas van harte aanbevelen!!

Ik vind hem eigenlijk veel te mooi om mee te rijden, ik denk dat ik hem als normale jas ga houden.
De pasvorm is echt super, en het gebruiksgemak vind ik erg goed doordacht. Ritsen van voor en van achter die allebei ook van onderaf open kunnen, dus als je wil rijden of fietsen dan vallen de zijkanten over je benen. Kunststof ritsen die makkelijk open en dicht gaan, een capuchon die ruim genoeg is voor over je cap, met bevestigings bandje voor als je hem niet gebruikt, dan flappert 'ie niet op en neer.
Goede diepe zakken, klein telefoonzakje, mouwzakje. Supermooie details, die hoefijzervormige tailleband versiering staat echt chic.

Zangles in Utrecht/ Utrechtse Heuvelrug.
Pb voor info

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 08:56

Oh dat klinkt mij als muziek in de oren! Ik denk dat ik dan vandaag even de EJ ga bellen of ze de blauwe in mijn maat op voorraad hebben! MiReRe, valt hij groot, klein of normaal?

BopjeBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 09:00

Ik vind hem heel normaal vallen, heb wel rekening gehouden met dikke truien die er nog onder kunnen dus een maatje groter besteld. Mouwen vallen ook vrij lang, ben zelf erg lang (incl lange ledematen) maar dat was geen probleem.

Bo 08.06.2000 Ids 300 x Teunis 332 * L1+3
Syb 05.06.2013 Wolfert 467 x Maeije 440

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 09:03

Ik zou ook zeggen normaal, met vrij lange mouwen.
Maar dat is ook wel weer lekker als het koud is. En er zit aan het uiteinde nauwsluitend breed elastisch materiaal aan de mouwen dus het blijft wel achter je handschoen zitten.

Pb voor info

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-13 09:08

Bedankt voor jullie informatie….dan bestel ik een maatje groter, want ik ben wel van de dikke truien ! (ben ook lang..dus lange mouwen zijn wel fijn!)

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 14:37

Hoi dems, hoe is het met je jas?
Ik heb de mijne vandaag eindelijk weer eens aan bij maar +2 graden, maar hij is eigenlijk nóg te heet. Vanavond denk ik wel lekker als ik in de kou op de bus moet wachten.

Pb voor info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie