Dressuurboog sluit niet aan

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Corindaaa

Dressuurboog sluit niet aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 15:14

Ik heb eigenlijk een vraagje, misschien komt het wel heel dom over, maar ik ben erg aan het twijfelen..
Ik heb afgelopen dinsdag De Niro Ottaviano laarzen besteld, nu heb ik kuitmaat L nodig,
maar mijn knie is minder breed, waardoor de dressuurboog niet mooi aansluit aan mijn knie.

De winkelmedewerker gaf aan dat zij de dressuurboog niet op maat zou laten aanpassen (vanwege de kosten), dit schoot bij mij ook gelijk te binnen. De laarzen gaan als trainingslaars gebruikt worden en vanaf de zijkant zie je helemaal niks. Maar van de voor- en achterkant wel. Hoe dat met het rijden zal zijn, dat vraag ik me af! De ruimte is denk ik een kleine cm. Verder zitten de laarzen echt super mooi!

Ik kan de dressuurboog op maat laten maken, maar dat zou echter 90 euro gaan kosten. Nu ben ik toch aan het twijfelen geslagen en wil ik graag idee├źn van jullie horen. Zouden jullie de laarzen wel laten aanpassen of juist niet en waarom wel/ niet. Hebben jullie hier zelf ook last van of gezien bij anderen enzovoort.

Angela

Re: Dressuurboog sluit niet aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:41

Bij mijn petries sluit het boogje ook niet aan, maar dat zie je echt alleen als je er met je neus bovenop gaat zitten. Tijdens het rijden valt het helemaal niet op, en ik heb er ook geen last van dat ze niet aansluiten.

De Tapasworkshop.nl Voor een tapasworkshop bij jou thuis, door heel Nederland
Hightea workshop.nl Voor personeels- of vrijgezellenfeest
http://www.akasha-rijkunst.nl/akashas-college - Opleidingen voor volwassenen! o.a. Zitcoach, stalmedewerker

Birmaantje

Re: Dressuurboog sluit niet aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 09:25

Ik heb mijn Petries wel smaler laten maken want ik vond het niet mooi staan als je in zo'n gat zit te kijken. Ik kon er een hand tussen doen. Een cm is vrij veel. Het zijn kostbare laarzen dus vind dat ze wel goed moeten zitten. Ik denk dat je gewoon moet doen waar je zelf het beste bij voelt. Succes

Gelders Kampioen Bestgaande 2017

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie