Thermo Rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snoesiegirl
Berichten: 14
Geregistreerd: 04-02-13

Thermo Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 12:33

Beste Bokkers,

Voor de winter ben ik op zoek naar een thermo rijbroek. Vorig jaar heb ik er ook 1 gehad, maar die ging telkens kapot, gelukkig was de winkel wel zo netjes om deze tot 3 x toe te vergoeden, maar na de laatste x heb ik maar een andere (niet thermo) rijbroek uitgezocht.

Nu is mijn vraag aan jullie:
Wie heeft er een thermo rijbroek? En hoe bevalt het? (Prijs/kwaliteits verhouding)

Ikzelf ben helemaal weg van deze:
http://www.ooteman.nl/ladies/riding-bre ... -nightblue

Ik hoor het wel! :D

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:38

Ik heb geen ervaring met deze rijbroek.
Maar ik heb een thermo rijbroek van mondoni. Heerlijke fleece aan binnenkant en wind en (bijna) waterdicht! Zeeeeer fijne broek :D
Zit alleen wel strak dus moet je als je net op het paard zit even optrekken haha.
Broek was 100 euro. En zeer goede kwaliteit

snoesiegirl
Berichten: 14
Geregistreerd: 04-02-13

Re: Thermo Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 12:47

Bedankt voor je reactie!

Ik heb al eens eerder een "normale" rijbroek van Mondoni gehad en ook wel eens bovenkleding. Ik vind het persoonlijk allemaal niet zo fijn zitten en de rijbroek was zo kapot (Nu was deze ook niet duur hoor)

Dus Mondoni valt bij mij al een beetje af! :)

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Thermo Rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:30

Dit is mijn eerste mondoni rijbroek :) gekregen dus geen idee hoe het met de rest zit!:)
Maar ik vind het een hele fijne broek, verder ken ik geen andere thermo rijbroeken

Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10