Ervaring Mondoni Exclusive rijbroek

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

aaanouk

Ervaring Mondoni Exclusive rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 20:43

Hallo! :D

De titel zegt het eigenlijk al, is er iemand die ervaring heeft met deze rijbroek? Ik zit te twijfelen om deze te kopen, alleen woon ik niet dicht bij een Divoza in de buurt dus moet ik bestellen. Ik heb al even op google gezocht naar ervaringen maar daar kwam ik forums tegen van 3 jaar terug. Hoe valt deze broek? Divoza geeft aan dat je een maat groter moet nemen dan normaal, blijft het bij 1 maat? Ik schommel tussen 36 en 38, heb nu een rijbroek maat 36 van Horka maar helaas is deze stuk. Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes Anouk

Bizzybijtje

Re: Ervaring Mondoni Exclusive rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:46

Ik heb hem als wedstrijdbroek :) Je kunt hem inderdaad het beste een maatje groter pakken. Verder zit hij wel fijn en hij ziet er mooi uit. Kwaliteit is ook wel prima. Hij schijnt alleen wel door :')

If you like pina coladas
And getting songs stuck in your head

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 20:47

Dus dan kan ik het best een maat 38 nemen? Ik begon te twijfelen toen ik ergens een bericht uit 2011 las van iemand die normaal een 36 had maar de broek in maat 42 had gekocht.. :=

Bizzybijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:48

Zou persoonlijk dan toch voor 40 gaan als je normaal 36/38 hebt. Dan zit hij zeker goed. En terugsturen kan altijd als ie te groot is toch? :)

If you like pina coladas
And getting songs stuck in your head

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie