ervaringen Wedstrijdjasje Cavallo galathea s

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__elise__

ervaringen Wedstrijdjasje Cavallo galathea s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 15:22

Hallo,

Vanaf volgend jaar wil ik wedstrijden gaan starten en ben al een tijd op zoek naar een goed passend wedstrijdjasje. Het probleem is altijd hetzelfde: de mouwen zijn te kort of mijn armen zijn te lang.

Veel reviews hier gelezen op Bokt en kwam uiteindelijk uit bij de Pikeur Diana. Schijnt lange armen te hebben, maar toch ook voor mij te kort. Nu zag ik dat bij Divoza het jasje 'Cavallo galathea s' nu wel erg aantrekkelijk is afgeprijsd. Van Cavallo had ik ook wel eens gehoord dat deze jasjes vrij lang vallen. Dus ik zou deze graag eens proberen. Hebben jullie hier ervaringen?

En dan nog even iets over de breedte: zag bij de reviews op Divoza dat het jasje wel groot valt. Nu heb ik normaal een maat 36 in de breedte, maar bij Pikeur Diana viel maat 38 toch beter. Dus wilde maat 38 bestellen, maar durf ik dat ook weer niet zo goed omdat ik weer bang ben dat ie dan weer te breed is. Bij maat 36 ben ik weer bang dat de mouwen te kort zijn! :P

Kunnen jullie mij helpen met dit dilemma? :o

Alvast bedankt!

swatch

Re: ervaringen Wedstrijdjasje Cavallo galathea s

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 08:48

ze hebben ook lengtematen van het jasje, daarvan zijn de mouwen in iedergeval langer.
het model van cavallo is een jasje dat vergelijkbaar is met de pikeur epsom, een middellang model van pikeur. Als je een lang dressuurjasje zoekt, zou het te kort voor je kunnen zijn. Het jasje valt idd iets ruimer dan de jasjes van pikeur.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 08:54

Ik heb dat jasje het is een korter sportief model ;)

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 13:10

Dank voor de reacties! Ik heb even met Divoza gebeld en die hadden er toch nog 1 liggen in lengtemaat 76. Op de website stond dat deze was uitverkocht. Krijg m over een paar dagen binnen, ben benieuwd :D

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:19

Ik heb het jasje net deze week verkocht en vond hem te wijd zitten (niet mooi aangesloten). Had maat 36. Verder wel een heel mooi jasje met bling bling knopen en goede kwaliteit. Heb nu een animo rijjasje en vind de pasvorm daar mooier van.