Ariat Storm Stopper tall boot?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

Ariat Storm Stopper tall boot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 18:27

Tja, de herfst is weer in volle gang. De winter in aantocht.
Mijn stal/rijschoenen kunnen al dat water niet meer aan. (ik gebruik ze ook als ik mijn hond uit laat)
Dusss... Opzoek naar fijne outdoor,warme en vooral waterdichte laarzen. Zou handig zijn als ik er ook mee rijden kan enzovoort.
Nu kwam ik de Ariat storm stopper tall boot tegen en ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring met deze laars hebben?
http://www.countrylifestyle.nl/webshop/ ... r-tall.asp
Bij voorbaat dank! _/-\o_

xGjilke

Re: Ariat Storm Stopper tall boot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:25

Geen ervaring met dit model maar wel met het merk zelf, goede kwaliteit en gaat lang mee.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:23

Wij hebben er nog een paar in de sale ;)

Ze kunnen zoveel blub hebben als een 'klassieke' rubberlaars, maar qua comfort zijn ze wel een stuk beter.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:47

Dit volg ik even, erg interessant!
Ik heb een paar Muck boots die lekker warm zijn, maar van een hele dag erop lopen worden mijn voeten wat moe.
Verder draag ik altijd schoenen van Ariat, maar dit lijken mij hele fijne laarzen!
Weet iemand hoe het zit met de kuitmaat?

jammer dat jullie mijn maat niet meer hebben Mallootje!

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 20:31

Ach, ik zie jullie antwoorden nu pas :o Mallootje, ik had jullie (als het goed is) vorige week al gemaild maar jullie hadden geen maat 39 meer ;(
Ik wacht nog op ervaringen.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:11

O ja, klopt!

Ik heb een klant die inmiddels een 2de paar heeft gekocht, dus ik denk wel dat je er vanuit mag gaan dat het een fijne (stal)laars is!

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 13:51

Nou ik heb v/d week de Ariat Mudbuster gepast. Hier verzoop mijn kuit in.
Ik ga er een beetje vanuit dat deze storm stopper dezelfde kuitmaat heeft? In dat geval word dit voor mij dan al niks. Schijnt wel heel moeilijk te zijn om een volledig waterdichte laars te vinden die ook nog eens mooi om je kuiten sluit. *ben de wanhoop nabij hihi* :')

Love1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 18:39

Wauw ik vind ze geweldig !! hier in het buitenland zijn ze ideaal.. ik heb nu de Mondoni en heb er echt heel veel plezier van maar ze zijn gewoonweg met een half jaar wel op.. dan zijn ze niet meer waterdicht en krijg ze ook niet meer waterdicht. hoe goed ik ze onderhouden heb,, maar wel heel veel plezier van gehad en gebruik ze nu alleen nog voor de buitenritjes, mennen en wandelen in het bos. ze zijn gewoon lekker warm. Maar deze zijn wel heel gaaf.. op ebay zijn ze zelfs nog goedkoper :D ik zit er sterk aan te denken ze te bestellen !!! :D

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 18:35

Nou, ik ben vandaag geslaagd voor de Ariat Grasmere. Zaten perfect, schijn heerlijk waterdicht te zijn.
Wel een rib uit mijn lijf.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:10