Kaart aanvragen bij KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gerritt

Kaart aanvragen bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-13 17:23

Hallo allemaal
Sinds vorige week ben ik lid geworden van de rijvereniging in de buurt (reed altijd in de buitenbak, wilde nu ook indoor rijden)
deze is verplicht je aan te melden bij de KNHS. Nu was ik al lid bij de KNHS, ik had zelf een account aangemaakt en heb een relatienummer etc. omdat ik ook regelmatig met andere activiteiten meedoe waar je een lidmaatschap van de KNHS nodig hebt.

Nu wilde ik mijn paard koppelen aan mijn account. Dus alles ingevuld levensnummer, ouders etc etc. maar zegt het systeem; dit paard is al geregistreerd (ik weet dat ze vroeger L2 liep bij een andere eigenaar). Hoe kan ik mijn paard terug vinden?
Volgens mij heeft mij rijvereniging mij nog niet aangemeld want er staat; je bent niet aangesloten bij een rijvereniging. Moet ik contact op nemen met mijn rijvereniging of moet ik het even afwachten?
Ik wil volgend jaar starten dus zat al een beetje te vogelen hoe dat zit met startpassen etc. Weet iemand hier meer van, voordat ik de KNHS ga lastig vallen met vragen op de vrijdag middag :P

Groetjes!

Sharonaa_

Re: Kaart aanvragen bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:25

even contact op nemen met de knhs

Poeltje

Re: Kaart aanvragen bij KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:34

Ik zou even contact opnemen met je rijvereniging.

Dat het paard aangemeld is bij de KNHS is alleen maar gunstig voor je.
Startkaart aanvragen is dan een stuk makkelijker en scheelt je kosten (geloof dat je normaal 25 euro betaalt om een paard aan te melden)