Dus ik vandaag naar de ruiterwinkel, op zoek naar een 100 grams onderdeken/evt. staldeken. "Bestaat niet" kreeg ik te horen..
Bestaat wel dat weet ik, maar oké, zij hadden het dus in ieder geval niet. Ze probeerde me eerst een 200 grams aan te smeren, als ik die 2x zou wassen was hij ook wel 100 grams
. Toen kreeg ik een 150 gr outdoor voor mijn neus, maar die zoek ik ook niet dus daar heb ik allemaal vriendelijk voor bedankt.Dan moest ik er maar een fleecedeken onder doen... Wat dat is vergelijkbaar met een 100 grams onderdeken en nog goedkoper ook.. En als het van de winter vriest moet je toch een fleecedeken onder al je winterdekens doen, anders heeft je winterdeken sowieso geen nut, hoeveel grams die ook is
Nouja
Allemaal leuk en aardig, maar ik kan dus niet aan een 100 grams onder/stal deken komen bij hun.Nu kan ik natuurlijk wel ergens anders kijken, maar ik blijf met de opmerking over de fleecedeken in mijn hoofd zitten.
Dat is inderdaad goedkoper/makkelijker, maar is het ook aan te raden?
Kan ik inderdaad een fleecedeken als 100 grams onderdeken gebruiken? Is dat echt vergelijkbare dikte/warmte met een 100 gr, blijft dat goed liggen, iemand ervaring met fleecedekens als onderdeken?
Of kan ik beter gewoon ergens anders op zoek naar een 100 gr onderdeken/evt. staldeken..?

Trekt naar achter en verschuift.