het hoefijzer zwiggelte

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Herlinde98

het hoefijzer zwiggelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 18:21

Hee bokkers,

Ik ga elk jaar met mijn ponyclub op ponykamp, en dit jaar gaan we naar een nieuwe locatie : namenlijk het Hoefijzer te Zwiggelte.
Nou vroeg ik me af of iemand deze manege kent of er wel is is geweest?
Ik ben erg benieuwt hoe het daar is en hoe het daar gaat met de stalling/weidegang van de ponys.

Alvast bedankt voor de reacties :)

Groetjess Herlinde

ydnew

Re: het hoefijzer zwiggelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:36

hoi hoi, ik heb daar, toen er nog les gegeven werd, gelest. erg leuke mensen! inmiddels is het een paar jaar geleden dat ik er ben geweest met een familie dag met een overnachting. het is in ieder geval een hele mooie omgeving met vlakbij een heel groot bos... zelf hebben ze flink wat weiland, buiten en binnenbak. er zijn nette boxen voor de paarden....

Herlinde98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 14:33

Oeh dat klink leuk ! Wij maken altijd een grote buitenrit op de tweede dag en komen altijd rijden naar de manege maar wij komen vanuit Hellendoorn dus ik weet niet of we dat dit jaar ook doen, maar we zullen zien :)

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 02:22

Je kunt er iig prachtige bos ritten maken....echt een heel groot bos gebied daar. ik ben opgegroeid in Westerbork, naast zwiggelte en ken het daar goed. is echt heel erg mooi!