Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Steephh schreef:Picassox schreef:Vakantieveilingen: €185 betaald en in één keer geslaagd.
Krijg je daar uberhaupt nog wel les bij of is dat alleen het examen? Want volgens mij is men dat alleen al kwijt aan het examengeld + regelen van auto en aanhanger..
superpony schreef:Het zijn meestal pakketten. Dat het de ene keer goedkoper geveild wordt dan de andere keer heeft de rijschool in principe niks mee te maken. Ik ben enkele dagen aan het bieden geweest en als het me te hoog werd laten gaan. Wij zaten meen ik op 200 euro.
Mijn man kon kiezen uit welke locatie en heeft eerst 's ochtends met iemand samen les en beetje theorie gehad. Daarna examen. Dit zat er allemaal bij in. Maar nogmaals, totaal NIET geschikt voor iemand zonder aanhanger ervaring.
Af en toe staan er ook pakketten op de veiling met 6 uren les of introles en examen dag. Dan kun je zelf losse lessen bij nemen. In principe kan dat altijd vooraf nog, want de datum plan je zelf vaak. ( niet altijd )