Lelijke paardrijmode

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Lelijke paardrijmode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 14:53

Ik weet niet als hier al een topic over is, ik kon er alleszins geen vinden, dus knal me alsjeblieft niet neer als er wel al eentje is :')

Ik vraag me de laatste tijd wel eens af wat mensen lelijk vinden in de paardrijmode.
Persoonlijk vind ik van die jeans rijbroeken echt niet mooi. Ze zien er in mijn ogen helemaal niet uit als een rijbroek en ik vind ze er ook uit ongemakkelijk uitzien.. Geruite rijbroeken zijn ook niet mijn ding, hoewel ik ze vroeger wel mooi vond. Ik denk dat ik ze gewoon ben beu gezien, want een tijdje geleden zag je bijna niets anders dan dat soort broeken. Achja, over smaken en kleuren valt nu eenmaal niet te discussiëren.
Wat vinden jullie? :')

Azmay

Re: Lelijke paardrijmode

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:55

Overdreven strass en van die gruwelijke glimspullen :')

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:57

Al dat roze spul:/
en inderdaad ook die jeansrijbroeken.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:58

Ik heb een jeans rijbroek, ze zitten heerlijk!!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:58

Roze. Alleen leuk voor tienermeiden met hun pony's, niet voor volwassenen en niet voor paarden.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:59

-O-
Ik heb een jeansrijbroek en dat is echt mijn favoriet.
Zit echt super lekker (wat ik in eerste instantie ook niet had verwacht).
En ik heb 3 met ruit.

Ik rij het liefst met mijn jeans of Jodhpur rijbroek.

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:59

Urielle schreef:
Roze. Alleen leuk voor tienermeiden met hun pony's, niet voor volwassenen en niet voor paarden.

maar ik hou van roze -O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 15:01

Brainless schreef:
-O-
Ik heb een jeansrijbroek en dat is echt mijn favoriet.
Zit echt super lekker (wat ik in eerste instantie ook niet had verwacht).
En ik heb 3 met ruit.

Ik rij het liefst met mijn jeans of Jodhpur rijbroek.

Ze mogen zo lekker zitten als ze willen, ik zal ze zelf nooit aanschaffen. Maar als jij er blij mee bent des te beter, ieder heeft zo zijn eigen smaak :D

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:02

Ik zat gisteren in de Paard&sport te bladeren en daar stond kindermode in, echt vreselijk, met hele grote diamantachtige knopen en versiersels.

Daarnaast viel het me op hoeveel ontzettend domme advertenties er in staan voor paardenmode. Een meid die op een zadel zit, zonder paard (dus op een bok) en wel teugels vastheeft. Ze keek erbij alsof het zadel wel heeeeel erg lekker zat... :') :o

Verderop ook een dame helemaal in vol ornaat op een paard, zonder rijlaarzen want dan zijn de sokken ook nog te zien :Y) .

Altijd leuk als de Paard en Sport weer binnenkomt... O:)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:02

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:03

Ligt er lijkt mij aan wat voor jeans broek je hebt? Ik zie ze veel en vind ze er helemaal wel uit zien als rijbroek := Die van mij zit ook lekker <3

Hier is geloof ik al een topic van. Of iets in deze trant in ieder geval.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:05

Ribbeltjes broeken :')
Dat vind ik echt vreselijk. En voor de rest.. Loop zelf vaak genoeg voor paal met twee verschillende sokken, paardenmuts(ja letterlijk: http://boktimg.nl/sites/default/files/s ... k=GuI5cLld) en 's winters ingepakt met zes verschillende jassen, mutsen, handschoenen en thermoleggings B-)

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:05

ik vind rondgenaaide of glimmende hoofdstellen niet mooi, soms zie ik een hele mooie foto, maar het eerste wat je ziet is het hoofdstel. geef mij maar gewoon een zwart (of donkerbruin) mat hoofdstel, zonder steentjes of lak of 3 cm brede neusriem :p
jeans rijbroeken vind ik juist wel leuk.

heel veel roze vind ik ook niet mooi (lees: roze dekje, roze peesjes, roze rijlaarzen).

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:07

Azmay schreef:
Overdreven strass en van die gruwelijke glimspullen :')

helemaal mee eens!

(altijd lekker he zo'n klaagmomentje :Y) )

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:09

Yucca schreef:
Ik zat gisteren in de Paard&sport te bladeren en daar stond kindermode in, echt vreselijk, met hele grote diamantachtige knopen en versiersels.

Daarnaast viel het me op hoeveel ontzettend domme advertenties er in staan voor paardenmode. Een meid die op een zadel zit, zonder paard (dus op een bok) en wel teugels vastheeft. Ze keek erbij alsof het zadel wel heeeeel erg lekker zat... :') :o

Verderop ook een dame helemaal in vol ornaat op een paard, zonder rijlaarzen want dan zijn de sokken ook nog te zien :Y) .

Altijd leuk als de Paard en Sport weer binnenkomt... O:)

Ik moest lachen :+ .

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:11

LAK! Heb een trauma daaraan, moest altijd op lak schoentjes lopen vroeger. Al dat neon vond ik vroeger gaaf, maar nu echt niet meer.

jeans rijbroeken, heel fijn, die heb ik vaak aan naar mijn werk, lijken een gewone broek en gezien ik met de trein reis geeft het een stuk minder bekijks.

Ik vind al die caps met fietshelm look ook niet zo mooi, zou er nooit zo kopen. Kan me voorstellen dat ze wel luchtiger zijn, maar ik heb toch niet zo last van een heet hoofd.

Natascha

Ik vind echt een heleboel niet kunnen op modegebied, maar qua paardrijmode vind ik geruite broeken echt vreselijk. En van die truien en polo's met onzinnige kreten erop waardoor je een billboard bent van betreffend kledingmerk, jakkes. Rolladejassen in een glimstofje met bijpassend glimmend hoofdstel. Pipolaarzen met gekleurde, jawel, lakneuzen. Ik ben duidelijk geen lakfetishist :D
Overdreven kakkineuze kleding voor een doordeweeks bosritje vind ik ook geen gezicht. Op wedstrijd zal het best functioneel zijn maar zwaar opgesmukte amazones (mannen zie ik zoiets bij ons niet doen in het bos) met dito paard onder de billen, nee, mijn ding is het niet,

BianCatjee

Wat ik dus echt vreselijk vind zijn die glimmende dekjes (en dan bedoel ik niet de strass steentjes maar gewoon het glimmende gladde stof) en die zilveren leren rijlaarzen!

x_Jeanine_x

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:12

BianCatjee schreef:
Wat ik dus echt vreselijk vind zijn die glimmende dekjes (en dan bedoel ik niet de strass steentjes maar gewoon het glimmende gladde stof) en die zilveren leren rijlaarzen!

Hey, dat wou ik net zeggen -O-

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:13

juliedo24 schreef:
ik vind rondgenaaide of glimmende hoofdstellen niet mooi, soms zie ik een hele mooie foto, maar het eerste wat je ziet is het hoofdstel. geef mij maar gewoon een zwart (of donkerbruin) mat hoofdstel, zonder steentjes of lak of 3 cm brede neusriem :p
jeans rijbroeken vind ik juist wel leuk.

heel veel roze vind ik ook niet mooi (lees: roze dekje, roze peesjes, roze rijlaarzen).

roze rijlaarzen? bestaan die serieus? :oo

Vind roze erg leuk maar houd het echt alleen bij dekje en eventueel peesjes verder niet! (heb ik overigens met alle felle kleuren)

Koper

Wat ik echt helemaal niet mooi vind zijn van die kniekousen. En helemaal die kniekousen met ruitjes.

En blankets met glittersteentjes.

BianCatjee

Paardjes45 schreef:
BianCatjee schreef:

Hey, dat wou ik net zeggen -O-

hahaha sorry :+

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:14

BianCatjee schreef:

Dat vind ik momenteel inderdaad ook wel de ergste trend!! Om rillingen van te krijgen....

Afbeelding

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:15

Roze vind ik ook echt verschikkelijk, hele felle kleuren trouwens ook. Heb een keer roze rijlaaren gezien, verschrikkelijk! Ik heb echt een hekel aan dat Amika spul, weet niet waarom :')