Hallo,
Ik ben op zoek naar de vorige eigenaar van mijn mooie meisje Moon (Moontje, Moonlight?)
Moon is een zwarte merrie van 1,46 m met een paar witte haren op de rug (fout mentuig gebruikt) en wat grijze haren op het voorhoofd.
Ze lijkt enorm veel op een Merens of een kruising met een tinker of iets dergelijks. Vrij stevig gebouwd, met sokjes aan de voetjes.
Er wordt gezegd dat er koffie over haar paspoort is geknoeid waardoor er een nieuw paspoort is aangevraagd. Ik geloof hier weinig van, onder andere omdat er op haar paspoort staat: 01-05-1997 wat haar 16 zou maken, maar ze wordt door mijn tandarts en dierenarts gezegd dat zij zeker ouder is als dat. Ze is voor dat ik haar kreeg een jaar bij een oude man geweest die hier allemaal niet veel van af weet. Hij vertelde dat Moon uit Groningen of daar ergens die kant uit kwam en dat die mensen uit Groningen het echte paspoort op zoude sturen maar dat er koffie overheen was geknoeid?? Ik volg er allemaal weinig van en het loopt overal dood. Alle instanties en dierenartsen al gebeld, geen info.
Ik weet dus eigenlijk echt helemaal niks van haar verleden af en er is denk ik ergens oplichting bij deze merrie in het spel.
Ken jij iets van dit verhaal of van deze merrie? laat het dan aub weten!
Voor foto's, kijk even mijn forum berichten etc.