Prachtige dingen, staan prachtig, rijden heerlijk, mooi grip systeempje er in, ideaal zou je zeggen!
http://www.piafferuitersport.nl/kleding ... eren-laars
Tot ik er mee ga lopen
Zolang ik maar ze aandoe, direct op het paard stap, en na het rijden geen pas verzet gaat het goed.
Loop ik er ook maar van de box tot aan de bak er mee, zit ik helemaal onder de blaren
en ik kan moeilijk mijn laarzen in de bak om gaan doen haha (rond springende pony van de energy en klunzende ik om mijn laarzen proberen aan te krijgen, neeeuuh gaat um niet worden ben ik bang
)Nu dacht ik; niet zeuren en in lopen die hap. Nu heb ik ze toch al zeker een maand, en draag ik ze ondanks mijn blaren dagelijks... wie mooi wil zijn moet pijn lijden?
Maar het verbeterd echt niet, en begin het aardig zat te raken zegmaar. Ik bewaar mijn laarzen in laarzenhouders en poets ze met leerdoekjes van de action na het rijden. Nu heb ik andere topics al doorgelezen en daar kwam maar 1 ding uit: lopen! maar ja, dat heb ik nu dus al een maand geprobeerd. Andere geven advies als onder water zetten, de ander zegt dat je daar je laarzen mee sloopt... wat is wijsheid?