Ik vind het van mijzelf een enorm vreemde vraag, maar waarom doen paarden hun oren naar achteren als ze steigeren? Lijkt mij namelijk dat ze hun oren best naar voren kunnen houden, en je dus ook een mooiere foto hebt
Dankjewel!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Maar dat jij een mooiere foto hebt heeft je paard dan natuurlijk maling aan haha. Ik kan me voorstellen dat ook bij het steigeren de oren van een paard die kant op staan waar hun aandacht ligt? Ik weet het ook niet zeker hoor, maar volgens mij is het dus niet zo dat ze dat altijd doen
Goof schreef:![]()
![]()
![]()
Gek inderdaad, ik vind dat ieder paard zich bewust zou moeten zijn van een eventuele camera in de buurt om zijn steigeren vast te leggen....
Mijn pony steigert niet op commando, dus een foto ervan heb ik trouwens niet eens... 
VisibreTeam schreef:Ik denk inderdaad bij het steigeren op commando
Het steigeren op commando is een hele dominante oefening. Maar wanneer jij je paard traint ben jij dominant over hem. Dus als jij als dominant persoon een dominante oefening vraagt botst dat en zal een paard makkelijker zijn oren naar achteren leggen als naar voren
, dit was toevals treffer en mazzeltje op fotoshoot
Vaak als ze het al langer kunnen, niet dominant zijn aangelegd of toevallig iets in de verte zien
unihorses schreef:dit is niet waar hoor![]()
tadaa![]()
[ Afbeelding ]
het ligt aan waar ze op gefocused zijn.
bij het stijgeren op comando zitten zo op de ruiter te focussenen bij deze foto de enge bladeren
Viktor238 schreef:unihorses schreef:dit is niet waar hoor![]()
tadaa![]()
[ Afbeelding ]
het ligt aan waar ze op gefocused zijn.
bij het stijgeren op comando zitten zo op de ruiter te focussenen bij deze foto de enge bladeren
Haha, ik begin het eindelijk te snappen. Dus het is maar net waar ze zich op focussen?
hier werd het alleen niet gevraagd. furioso schreef:Heb wel effe voorbeeld foto'sallemaal op dezelfde dag gemaakt
Oren naar voor
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oren naar achter
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Allemaal op commando :p
Snadrem schreef:Hahaha, die kipNog effe op het gemakske er onderdoor.
VisibreTeam schreef:Op locatie gefocussed:
[ Afbeelding ]
Gewoon naar achteren:
[ Afbeelding ]
Echt naar achteren
[ Afbeelding ]

Viktor238 schreef:Snadrem schreef:Hahaha, die kipNog effe op het gemakske er onderdoor.
Volgens mij is dat een haan....
VisibreTeam schreef:Op locatie gefocussed:
[ Afbeelding ]
Gewoon naar achteren:
[ Afbeelding ]
Echt naar achteren
[ Afbeelding ]
En is de tweede foto gewoon los, of op commando?