Romy (Santo-Amigo x Figaro) is is 1998 geboren in de Achterhoek, met haar 1e en 2e eigenaar heb ik contact gehad. Rond 2006/2007 was ze van manege Leidschenveen (Den Haag). Het meisje dat haar toen reed (lease) is later mijn bijrijdster geworden.
Ik ben nu op zoek naar degene die Romy had voor die tijd, dus ergens tussen 2002 en 2006. Deze woont in de omgeving van Rotterdam (blijkt uit enting-informatie).
Hij/zij heeft volgens gegevens van de KNHS 2 winstpunten gereden in de b (dressuur), dus is met haar op wedstrijd geweest. Het kan ook gaan om verschillende personen, want de entingen zijn in verschillende plaatsen gegeven.
Romy heeft een litteken op haar linker voorbeen omdat ze als veulen is gebeten door een hangbuikzwijn. Ze heeft geen aftekeningen op haar hoofd, alleen 2 witte voetjes (rechtsvoor en rechtsachter)
Ken je Romy, dan hoor ik het graag.

Groetjes!
Danielle
Ik heb nog even goed in het entingenboekje gekeken. Die komen niet uit omgeving Rotterdam, maar uit Nieuw Vennep (H. Koster) en Maarssen (Faculteit Diergeneeskunde). Het zou dus gaan om 2 eigenaren/plaatsen tussen 2002 en 2004. Daarna stond ze op manege Leidschenveen. Als mensen haar daar nog van kennen, vind ik dat ook leuk om te horen. De wedstrijdpunten zijn van de tijd in Ermelo en van de periode dat ze van de manege was.... Ik ben gewoon erg benieuwd waarom ze zo vaak van eigenaar is gewisseld.