Powernap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babs80

Powernap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 12:57

Hallo allemaal,

Ik ben gewoon even nieuwsgierig. Ik heb een hele lieve ruin van 13 jaar. Wat mij opvalt is dat hij vaak een powernap doet. Zijn onderlip begint dan lekker te hangen en hij is dan lekker aan het dommelen. Hij doet het in zijn stal als ik bij hem ben (vooral na een heerlijke massage of kroelbeurt) tijdens het poetsen, maar ook na een training en zelfs als we bv. bij de vereniging zijn en hij wordt afgezadeld en verzorgd. Meneer gaat dan weer lekker een dutje doen. Ons andere paard doet dit niet zo vaak dan hij. Onze paarden staan de hele dag in de wei.

Hebben jullie hier ervaring mee? ;)

m0niekkkie

Re: Powernap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 16:10

Ja hoor, heel herkenbaar, al onze paarden gaan lekker staan slapen als ik ze uitgebreid ga poetsen en vlechten. Behalve dan de jongste, hengstje van 2,5, die heeft niet zo veel geduld :D

sneeuwkapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:55

Hahaha ja hoor mijn paard doet ook vaak een powernap

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:06

Jup, dit herken ik wel :j Mijn lestink doet ook een powernap als ik met zijn staart aan het prutsen ben. Gebeurt overigens alleen als we alleen in de stal zijn. Hij is nogal uhmm...nieuwsgierig :o

Steephh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:55

Ik ken ook een paard en die doet dat als je hem aan het borstelen bent . Ook een paard en als de ruiter dan even een praatje maakt met iemand anders dan doet dat paard ook even een powernap :')

Dan moet die zeg maar ook weer even opstarten voordat ze weer lekker actief kan wegrijden.

february

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 17:18

Heerlijk toch, zo'n paard dat zich lekker ontspant :))

Babs80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 22:09

Steephh schreef:
Ik ken ook een paard en die doet dat als je hem aan het borstelen bent . Ook een paard en als de ruiter dan even een praatje maakt met iemand anders dan doet dat paard ook even een powernap :')

Dan moet die zeg maar ook weer even opstarten voordat ze weer lekker actief kan wegrijden.

Hahaha dat komt mij heel bekend voor :j