Derby vs. Petrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Derby vs. Petrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 22:04

Wie heeft hier ervaring mee?

Momenteel heb ik al 3,5 jaar Petrie Olympics, ze zitten goddelijk, ik kan er de hele dag wel op lopen.

Ik hoop volgend jaar weer wedstrijden te starten en wil dan wel graag nieuwe laarzen hebben, de Olympics zijn niet op maat gemaakt, wat best wel heel jammer is want ze zijn nu 4-6 cm te kort en qua voetmaat eigenlijk een maat te groot (waar ik verder geen last van heb).
In de eerste instantie wilde ik opnieuw voor Petrie gaan, maar omdat het laklaarzen moeten zijn, wordt het wel een heeeeeeeeeeel erg prijzig verhaal (denk aan 6 á 700 euro of zelfs meer). Wat ik eigenlijk zonde vind, want het is in principe voornamelijk voor wedstrijden. Dan heb ik er liever nog een paar Olympics bij voor training (ik rij toch vrij veel).

Dus ik ben rond gaan kijken en kwam Derby's (Polo model bijvoorbeeld, iig een dressuurlaars) tegen. Een laars die me een stuk vriendelijker geprijsd is, ik kom dan uit op een kleine 500 euro. Maar zoals jullie vast al wel hebben begrepen, ben ik groot fan van kachelpijpen... Dus ik vraag me af of hier mensen zijn met ervaring met beide laarzen.

Ik hoor graag alles over jullie ervaringen.