maak je klaar voor het lange verhaal over Brownie
De tittel zegt genoeg mijn pony valt mij aan
de reden is wss gewoon omdat vroeger er een meisje kwam en die leerde hem steigeren maar keek niet op naar hem nu heeft ze een eigen pony (arme pony ) dus had ik Brownie als verzorgje tot 21 juni dan was de beste van mij
maar ik ging steeds verder in vd en nu als ik wil starten valt hij me meteen aan
steigeren,stampen,bokken,... Niet echt leuk om naar je pony te gaan.. Brownie was heel vies voor ik naar hem ging en uitgehongerd en toen viel hij ons aan maar toen was het weg hij was echt een pony die ik vertrouwde ik kon gewoon onder hem liggen
maar nu is het allemaal weg het vertrouwen omdat het mens die vroeger steigeren heeft aangeleerd stiekem naar hem kosten weer steigeren aanleert ik heb haar betrapt
Dus nu heeft mijn baby heel slechte manieren ik durf gewoon niemand mee te nemen naar hem gewoon omdat hij zo agressief doet.. Het is ook niet zoleuk om hier met 4 blaue plekken op jeheup te zitten omdat je pony flipt... Dus mischien weten jullie tips om het hem af te leren ? Je kunt er me veel mee helpen
Xxxkelsey

.