Wegens aanschaf nieuw paard, passen mijn oude horseware buitendekens niet meer. De liners/onderdekens wel.
Nu ben ik zelf ook meer van de leuke blokjes dekens, en wilde er 2 van Epplejack aanschaffen. Zullen de liners hier ook goed onder blijven liggen? Voor zal ik ze dus niet met het klittenband aan de buitendeken kunnen bevestigen, maar achter zal je ze toch gewoon aan de bilkoort haakjes kunnen vast klikken? Wel hebben ze geen loopsplitten en de buitendekens van EJ wel.
Wie heeft er toevallig ook ervaring mee, de liners onder een ander merk buitendeken?
Ik heb de liners onder een mijn Rambo Wug leggen, en onder Bucas dekens. Heb de liners dan nooit aan de voorkant aan de dekens vast, enkel met de klipjes aan de bilriem ringetjes aan de achterkant. De liners blijven gewoon helemaal prima liggen!
Ik heb een liner onder een pagony deken liggen. alleen de achterkant zit idd vast aan de ringen van de bilkoorden. Zit als een huis, kun je gewoon doen!
Nouvel
Geplaatst: 20-10-13 22:19
Ik heb er vorig jaar voor het eerst eentje onder m'n Dominick winterdeken gehad en die bleef prima liggen.
Het enige waar je even op moeten letten is dat 'ie niet uitsteekt aan de voor- of achterkant ivm nat regenen
Ik heb een ongevoerde, waterdichte liner onder mijn merkloze regendeken die niet helemaal waterdicht meer is. De liner is aan de achterkant iets langer dan de deken zelf, maar omdat die zelf toch waterdicht is geeft dat helemaal geen problemen, 't blijft allemaal ook prima liggen