Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mariadivaxx schreef:Dus kan bijna in elk bos maar bedoel en leuke grote bos waar je lekker uren in kan rijden ik woon in Willemstad noord Brabant dichtbij roosendaal en rotterdam
als je maar op het pad blijft rijden ik rij er elke maand 2x met me vriendin en onze poooniieeess het bos waar ik het over heb staat achter de manege knollegruun je kan ook hun route doen maar daar moet je voor betalen 10 euro per uur maar als je slim bent rij je een stukje verder met de auto en trailer en ga je ergens anders het bos in EN! helemaal gratis natuurlijk
appelmoes1 schreef:Mariadivaxx schreef:Dus kan bijna in elk bos maar bedoel en leuke grote bos waar je lekker uren in kan rijden ik woon in Willemstad noord Brabant dichtbij roosendaal en rotterdam
als je het er voor over hebt om naar Drenthe te rijden ''schoonloo'' het is erg groot je kan verschillende kanten op je verdwaald er niet echt zo heeeel snel dan moet je echt wel dom zijnals je maar op het pad blijft rijden ik rij er elke maand 2x met me vriendin en onze poooniieeess het bos waar ik het over heb staat achter de manege knollegruun je kan ook hun route doen maar daar moet je voor betalen 10 euro per uur maar als je slim bent rij je een stukje verder met de auto en trailer en ga je ergens anders het bos in