niet scheren? half scheren? helemaal scheren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_R

niet scheren? half scheren? helemaal scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 18:43

Hoi bokkers!

Mijn paard staat nu al een tijdje onder een ongevoerde regendeken, maar heeft al een aardig dikke vacht aangemaakt. Dit deed hij al toen het nog veel te warm was voor dekens.. nu is het zo dat hij nu nogal snel zweet (lees na 15 min longeren al flink nat op de hals, flanken en buik) nu vind ik dat voor hem gewoon niet fijn! Maar ik heb ook niet zo'n zin in uitrijdekens enzo.. wat zal ik nu doen? Toch maar niet scheren, half scheren (buik en onderkant hals) of toch maar helemaal scheren??

Angela

Re: niet scheren? half scheren? helemaal scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:38

Als het je zelf niet uitmaakt dat half geschoren er niet heel mooi uitziet, dan zou ik voor half geschoren gaan, begin met een streep onder de hals en eventueel buik, en kijk of dit voldoende is. Je kunt er altijd meer afhalen als dat nodig is.

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 19:44

ik zit met hetzelfde probleem.. ik wilde ook niet scheren maar het arme paardje is zo snel bezweet en moeilijk droog te stappen. ik ga voor helemaal scheren.. misschien de benen erop laten zitten, ligt eraan ook hoe ze reageert ik gok namelijk dat ze dr benen niet leuk gaat vinden en om nou mn leven te wagen.. nee!
ik denk ook dat je niet persee zo'n uitrij deken hoeft te kopen toch? kan ook met een normaal zweetdeken vind ik.

Jessica_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 19:53

Het is een schimmel dus ik hoop dat het dan wat minder opvalt dat hij half geschoren is haha! Ik denk dat dat inderdaad het verstandigst is! Meer er af kan altijd nog!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 22:41